Stock sync met Woocommerce WPML
Goede morgen!
In tegenstelling tot alle andere supporttopics, schrijf ik jullie in het Nederlands.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik er van bewust ben dat jullie nog geen volledige WPML ondersteuning bieden en dar mee bezig zijn. Ik stuitte echter op een “soort van bug” die jullie wellicht gemakkelijk kunnen oplossen en mij enorm zou helpen. Ik verwacht namelijk dat dit voor WPML support toch op jullie to-do-lijst (zal komen) staan.
WPML heeft de stock sync zo gemaakt dat wanneer je op de update knop klikt op de edit page van een product, die warde ook gesynced wordt met de andere talen (hetgeen eigenlijk ook losse producten zijn).
Nu is het zo dat jullie inline edit tool deze waarde alleen opslaat voor het product dat je aan het editten bent en er wordt geen sync uitgevoerd. Waarschijnlijk omdat jullie een elegante lichtgewicht-oplossing hebben gemaakt om alleen het attribuut in kwestie up te daten.
Is het mogelijk om achter de knop die de stock aanpast, toch een “post-update functie” te hangen waardoor de sync wel wordt uitgevoerd?
Ik hoor graag van jullie, en nog een fijne dag!
Pim
You must be logged in to reply to this topic.